Începe site-ul tău să scadă pe Google? Aceasta poate fi o priveliște îngrijorătoare și s-ar putea să vă panicați cu privire la ceea ce ar trebui să faceți în continuare.
Ei bine, poate că ați fost mulțumiți când vine vorba de SEO. Alternativ, ar putea fi necesar să acceptați că strategia dvs. actuală de SEO nu este suficient de bună pentru a vă menține și îmbunătăți clasamentul pe Google.
Oricum ar fi, știți că întotdeauna există tehnici noi pe care le puteți încerca pentru a optimiza conținutul site-ului dvs.
Să aruncăm o privire la câteva abordări noi pe care le puteți lua.
Utilizați cuvinte cheie semantice
Deci, știm cu toții că cuvintele cheie sunt o parte necesară a SEO. Probabil că a fost primul lucru despre care ați învățat și ar trebui să facă întotdeauna parte din titlurile paginilor web și din conținutul pe care îl aveți.
Desigur, acest lucru ar trebui făcut în mod conștient pentru a evita umplerea cuvintelor cheie. Dar ai auzit vreodată de cuvinte cheie semantice?
Doriți să vă asigurați că Google știe exact despre ce este vorba despre conținutul site-ului dvs. și pentru ce ar trebui să vă clasați.
Ei bine, o modalitate bună de a face acest lucru este utilizarea cuvintelor cheie semantice. Aceasta înseamnă că nu ar trebui să rămâneți strict la același cuvânt cheie.
În schimb, doriți să utilizați o varietate care sunt sinonime sau foarte asemănătoare ca semnificație.
Dacă doriți să căutați mai multe modalități de a vă optimiza conținutul SEO, consultați site-ul nostru. AllmaDesign , o agenție SEO cu experiență, oferă informații utile asupra unor tactici pe care le puteți folosi.
Creați backlink
Fiecare site web speră să obțină backlink-uri de la alte site-uri. Într-adevăr, ei doresc ca acest lucru să se facă în mod natural. Deci, creezi o postare bună pe blog și altcineva citează site-ul tău, deoarece conține informații grozave.
Dar, aceasta nu este singura modalitate prin care puteți construi backlink-uri. Acesta este, de asemenea, ceva despre care puteți fi mai proactiv. Într-adevăr, atunci când actualizați conținutul care apare pe site-ul dvs., puteți apoi să contactați alții și să demonstrați cât de grozav este.
Puteți scrie postări pentru invitați și chiar puteți sugera conținutul dvs. celor cu linkuri întrerupte.
Comprimați imaginile site-ului web
Nimeni nu va aștepta pe site să se încarce. Este bine cunoscut faptul că vizitatorii doresc informații și le doresc rapid. Ei nu vor arăta loialitate față de site-ul dvs. și vor aștepta nici măcar un minut să se încarce. Pur și simplu vor merge în altă parte pentru conținut.
Deci, o modalitate prin care vă puteți optimiza site-ul este comprimarea imaginilor pe care le aveți. Acest lucru se va asigura că acestea sunt încă de bună calitate pentru vizionare. Dar, de asemenea, vor evita încetinirea site-ului dvs.
În acest fel, vizitatorii nu vor pleca imediat și au șanse mai mari să rămână.
Actualizați linkurile interne
Mulți proprietari de site-uri web au crezut că legăturile interne nu sunt atât de importante. Deși ar putea ajuta vizitatorul site-ului dvs., nu au fost cei mai buni când a venit vorba de clasament. Dar, acest lucru nu este adevărat.
În special, ar trebui să optimizați constant conținutul site-ului dvs. cu noi link-uri interne și să vă asigurați că aveți între două până la patru link-uri pe fiecare pagină.
Așadar, asigurați-vă că actualizați linkurile interne de pe site-ul dvs. cât de des puteți. Aceasta va fi o modalitate bună de a permite motoarelor de căutare să acceseze cu crawlere site-ul dvs. și să înțeleagă pentru ce doriți să vă clasați.
Puteți lega subiecte similare împreună și totul va avea mai mult sens. În timp, linkurile pe care le utilizați se pot schimba și ar trebui să le actualizați.
Utilizați SEO local
Dacă aveți o afacere și doriți să fiți descoperit de comunitatea locală, trebuie să utilizați SEO local. Acesta este ceva care a fost trecut cu vederea de o mulțime de site-uri web de-a lungul anilor.
Dar, dacă aveți o vitrină fizică sau doriți ca oamenii să intre în afacerea dvs. în timpul zilei, trebuie să vă concentrați pe SEO local.
O agenție SEO vă poate ajuta în acest sens dacă nu sunteți sigur de unde să începeți. Există o mulțime de tehnici diferite care pot fi utilizate, inclusiv utilizarea cuvintelor cheie locale, precum și obținerea unui profil de afaceri Google.
Așadar, ideea este că atunci când cineva caută o afacere într-o anumită locație, a ta ar trebui să fie printre primii afișați.
Dar, poate fi dificil să faci totul pe cont propriu și acest lucru este valabil mai ales dacă nu ai multă experiență cu SEO și crearea unei noi strategii.